Sisko perheineen tulee kesäkuun puolessa välissä täällä käymään. Tai pikemminki äitin tykönä Lohjalla.
Ajoissa on siskokulta alkanu vonkumaan, että varaan äitin tyköä lattiapaikan, että pitäs niitten kans se viikon viettää, mitä ovat täällä. Tietää kyll varsin hyvin, etten pysty yöksi sinne jäämään, ku noita elukoita on. Mut kyllähän sen tietää, että ku se päivä koittaa, niin lisää vonkumista on tiedossa. x)

Ehdotteli myös, että lähtisin heidän mukanaan sitten Pohjois-Ruotsiin töihin johonki kahvilaan, jossa voisin tienata rahaa vaikka sitä ajokorttia varten ja ku vetosin taas eläimiin, niin sehän ehdotteli, että hommaisin hoitopaikan muutamaksi kuukaudeksi niille.
Kuka yksityinen nyt ottais 5 elukkaa hoiviinsa useaks kuukaudeks ilman palkkaa! x) Enkä kyll ketään tunne edes niin hyvin, että muutenkaan tahtoisin pikkusia kellekään hoiviin antaa.
Eläinhotellit tulis ihan liian kalliiks ja ne kahvilarahat menis suoraan sinne, joka ois yhtä tyhjän kans.

Muutenki oon päättäny, että siskon tykö en lähe ikinä enää rahattomana! Viime reissu vuonna -97 piti olla pari viikkoa, mut veny vuoden mittaiseksi. x) Ja silloinki pääsin pois vaan siks ku velipoika tuli sinne puolisen vuotta myöhemmin ku mie ja päätettiin sit vaan lähteä takasi kotiin. Ei mun sisko päästä mua pois, jos saa mut sinne! =D

Kyllähän se vuosi oli ihanaa aikaa ja viihdyin tosi hyvin, mut tällä hetkellä mulla ei vaan ole noitten elukoitten ja poikaystävän takia mahdollisuuksia siihen. Sisko kun ei perusta tollasista pikkuasioista. x)

Aivan ihanaa se on tietää miten paljon sisko mua rakastaa ja mun kans haluaa viettää aikaa ja me ollaanki aina yhessä ollessa erottamattomat ja mellä aina on hemmetin hauskaa. =)

Mut joka tapauksessa kyllä on ihanaa päästä taas pitkästä aikaa näkemään rakasta siskoa.<3 Viime kerrasta on noin 4 vuotta aikaa.
Tuovat mulle mukanaan pari satsia savukehylsyjä ja pari pakettia veripalttuaki. =) Jee! Ois jo Kesäkuu!