Meni pitkä aika, ettei tullu paljoa musiikkia kuunneltua. Nyt taas löysin Ulverin uudestaan. Perdition City albumi on ehdottomasti parasta rentoutumismusiikkia ikinä. Toinen on Summoningin Oath Bound.

Mie rakastan musiikkia ja ihmettelen miks mulla välillä tulee jopa parinki kuukauden pituisia taukoja, etten kuuntele yhtään mitään. Sitten tauon jälkeen mulla soikin musiikki lähes vuorokauden ympäri.
Asiaan vaikuttaa varmasti seki, että kaikki musiikki on koneella, eikä mun vanhus stereot soita ämpäreitä ja tulee kalliiksi polttaa levyjä mun stereoita varten. Mun läppärin äänentoisto ku ei oo parasta mahdollista.
Ulverin tapaista tunnelmamusiikkia voi tällä kyll kuunnella mut esimerkiksi Summoning kaipailee jo pikkasen enemmän bassoa.
Oon kuitenki nyt huomannu ku tässä pari päivää on musiikkia tullu kuunneltua, ettei stressi vaivaa läheskään niin paljon. =)

Nyt voisin taas sulkea silmät ja sukeltaa musiikin parantavaan maailmaan...