Vanhempi herrasmies avautui mulle ku eksyttiin samaan hissiin ku ei siivoja taaskaan oo tehny kunnolla työtään ja naapurin poikaki taas kuseskellu Vapun aikana käytävän seinille jne jne. 6 kerroksen matkaan mahtuu paljon asiaa. x)
Mikä mun naamassa on ku se saa aina kaikki vanhemmat ihmiset talossa avautumaan mulle talon asioista? =D Monenlaisia juoruja kertovat aina ku samaan hissiin eksyvät.
Eipä siinä mitään. Hauskahan niitä on aina kuunnella. =)
Hassua vaan sinänsä ku aina niillä on jotain valittamista talon nuoremmasta väestä ja koirien omistajista ja mie nyt kuulun molempiin kasteihin. Ilmeisesti mie oon vaan niin kiltin näkönen ku eivät mua pidä niinä mahdollisina vahingon aiheuttajina. =P
Toivottavasti en ainakaan en näytä niin vanhalta, että siks pitävät mua kilttinä yksilönä! xD

Oli miten oli niin on kuitenki mukava tietää, että mua pidetään hyvänä ihmisenä. =)