Oon hiljanen pohdiskelija, joka nauttii niistä hiljaisista hetkistä, joista toiset vaivaantuu.
Keskustellessa on mukava välillä maistella mielessään asioita, jota toinen on sanonu. Oon ehdottomasti enemmän kuuntelija ihminen ku keskustelija. Pidän siitä, että ihmiset puhuu mulle. Se tuottaa ongelmia monen kanssa, koska kovin moni ei rakasta niin paljon omaa ääntään, että haluaisi vaan ittekseen keskustella.
En tietenkää miekään koko ajan tuppisuuna oo, mut mun ulosanti ei yleensä oo niin kiinnostavaa ku mitä toisen. Kaikki on niin paljon mielenkiintoista kokenu, ku mie vaan oon paiskonu duunarinhommia ja viettäny tasapaksua elämää. Ainoat mielenkiintoa herätävät asiat on ne negatiiviset tapahtumat, joita oon elämässä kokenu ja ei sitä aina niistäkään jaksa valittaa.

No onhan tässä vielä aikaa kokemuksia keräillä. Mut en mie valita. Mie kelpaan ittelleni tavallisena, tylsänä ittenäni ja viihdyn kyllä itteni seurassa mainiosti. =)